שירות יעיל כערובה להצלחה
סוכנויות הביטוח וחברות הביטוח בישראל נבחנות באמצעות מספר פרמטרים ראשיים אשר בעזרתם ניתן להעריך אותם. עם זאת יש לומר כי אנו כסוכנות ביטוח רכב רואים את השירות כערך נעלה וכמדד ראשי שעל פיו אנו רוצים שיבחנו אותנו. מהו שירות טוב? שאלה זו נשאלת רבות הן בשוק הביטוח בישראל והן בכל השווקים המספקים שירות כזה או אחר בארץ או בעולם. עבורנו שירות הוא היכולת שלנו בחברה לעמוד בכל עת לרשות הלקוח, תוך פריסת מלוא האחריות של החברה שלנו על פוליסת הביטוח מרגע שנרכשה אצלנו בחברה.
אחריות אינה סתם אמירה. משמעותה של מילה זו היא לדעת מתי כגוף עם כיס עמוק עלינו "לשכב על הגדר" עבור הלקוח או להעדיף את האינטרס של הלקוח על פני האינטרס של החברה או כל אינטרס אחר שעולה. שירות הוא גם היכולת של החברה לצפות מראש בעיות ולעשות הכל על מנת למנוע אותם, וזאת תוך שקיפות מלאה וסיכון החברה עצמה לפעמים. אנו מאמינים ששירות שנעשה מתוך הלב ומתוך אמונה מקבל ערך מוסף אשר אותו הלקוח מעריך.
חשוב לומר כי שמירה על ערכי שירות נוקשים הנשמרים באופן אדוק, הינם ערובה להצלחה בענף הביטוח. סוכנויות ביטוח וחברות ביטוח רבות שכשלו בתחום זה, מצאו את עצמם מחוץ למשחק מהר מאוד וזאת בידיעה כי הלקוח לא טיפש. הלקוחות בשוק הביטוח בישראל מעוניינים להיקשר אל סוכנות ביטוח אחת אשר תעניק להם שירות מקצה לקצה לאורך כל שנות חייהם.
לפרטים נוספים על הביטוחים שלנו, אנא השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית.
|