|
פיתוחים להגשת תביעות ביטוח דרך אינטרנט ומכשיר סלולארי
גם בישראל, שירות חדשני שפותח ללקוחות אפשרות לקבלת טיפול יעיל ומהיר מידי חברות ביטוח רכב. השירות יינתן באמצעות רשת האינטרנט, טלפונים חכמים, וכן באמצעות אפליקציית אייפון. כך ניתן יהיה להגביר את רמת השקיפות שבממשק בין הסוכן או המבוטח לחברת הביטוח, כשמוגשות בפני הסוכן או המבוטח האפשרויות לעלעל בין כל התביעות המרוכזות בחברת הביטוח, או לעיין בתביעה הבודדת. היות ורוב הציבור מחזיק במכשירים מתקדמים מסוג זה, הנגישות ואפשרות זירוז התביעה חוסכים בביטוח רכב את הסחבת הגדולה.
היכן מתנהל השירות כיום?
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, חברת הראל לביטוח מנהלת את ערוץ הטיפול הזה באופן שוטף ועל פי תדירות השימוש של המשתמש. חברת הראל לביטוח השקיעה מאמצים בגילוי בעיות שהתעוררו ובשיפור השירות בתביעות. כבר היום ניתן לחוש את השיפור שחל בשירות – העומסים באגף שירות הלקוחות קטנים ככל שהאפשרות קמה לכל מבוטח להכנס באופן עצמאי לתיקו, והשקיפות מתחדדת. לדברי נציגיה של חברת הראל, נערך על ידה סקר שפורסם לאחרונה, ובו לשכת סוכני הביטוח בישראל בחרו סוכני ביטוח ברובם את חברת הראל כמובילה בתחום הביטוח ובסקר שביעות רצון הסוכנים. כנראה שבעתיד ניתן יהיה למצוא אפשרויות להרחבות ושירותים בביטוח רכב,
מהם השירותים החדשים של הראל חברה לביטוח רכב?
כאמור, לכל סוכן ומבוטח היכולת להכנס לתיק המבוטח ולחזות בסטאטוס התביעות מכל מחשב שהוא בעולם. הסטאטוס מוצג באופן גראפי ומילולי לגבי אינדיקציה למסמכים חסרים ופירוט מסמכים שהוגשו לתובע (הצעות תיקון ודו"חות שמאי רכב). באותה מידה ניתן לחזות בתיק תביעת הביטוח דרך מכשיר נייד את אותו המידע. ניתן למצוא את רשימת מוסכי ההסדר – וניתן להתקשר בלחיצת כפתור אל השמאי או אל המוסך הרצוי. דבר נוסף – ישנה כתובת לצילומים שהמבוטחים צילמו ישירות מזירת התאונה – כולל לוחית רישוי של רכב, תמרורים במקום ועוד. את אלו ניתן להעלות לתיק התביעה באופן ישיר מהנייד.
לפרטים נוספים על תביעות ביטוח דרך האינטרנט, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|