|
פיתוחים לטיפול בתביעות ביטוח רכב
אם בעשור האחרון חלה מהפכת הביטוח הישיר בין חברות הביטוח – מהפכה ממוחשבת שהעניקה יתרון למזמינים ביטוח רכב דרך אתרי האינטרנט תוך הוזלת מחיר הביטוח והאפשרות להשוואת מחירים בין סוגי הביטוחים בחברות הביטוח השונות, הרי שכיום עומדים פיתוחים להגשת תביעות ביטוח דרך אינטרנט ומכשיר סלולארי בנושא – ניתן לצפות בתיקי תביעות ביטוח, לברר באיזה שלב של טיפול אלו עומדות, ולזרז את התהליך של הטיפול בעקבות כך. השירות פתוח לסוכנים אולם גם למבוטחים עצמם, דרך האינטרנט וגם דרך הטלפון הסלולארי, כך שניתן לדלות את הנתונים מכל מקום בעולם ובכל זמן נתון.
שיפור חווית הלקוח
חווית לקוח? חווית הלקוח במצבי תביעות ביטוח רכב אינה חוויה חיובית על- פי רוב. לחברות הביטוח עומדת האפשרות לעשות צעד קטן לקראת לקוחותיהם, וצעד שירותי גדול לחברה עצמה – אשר תתיימר לשפר את חווית הלקוח. אותו שירות עשוי להקטין את העומסים על מוקדי השירות של חברת הביטוח ובעצם כך אולי בעתיד להוזיל עלויות (עקב שיפור המערך האסטרטגי של החברה). בכל מקרה, תמחור ביטוח רכב עדיין אינו נתון בידי הציבור, אולם אפילו אם המחיר יוותר בעינו בעתיד הלא – רחוק, הרי שהלקוח הרוויח מהשירות, בתוך הנוחות לעיין ולהדפיס דו"חות שמאי רכב, הצעות תיקון ומסמכים נוספים לצרכים שונים (אישור היעדר תביעות מחברת הביטוח ועוד).
שירות מידע על תביעות מהטלפון הנייד
פיתוחי הטלפון החכמים מאפשרים כיום להראות למבוטחים לא רק היכן נמצאים מוסכי ההסדר של אותה חברת הביטוח, אלא באיזה מרחק הם נמצאים בזמן נתון מהמבוטח ומה פרטי ההתקשרות עמם. אלו שאוהבים לתעד – יוכלו להעלות לאתר תמונות המתארות את זירת התאונה בזמן אמת לצורך חקירת הביטוח. ניתן לצלם את מספרי הרישוי של הרכבים המעורבים, את התמרורים במרום ועוד.
לפרטים נוספים על פיתוחים לטיפול בתביעות ביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|