|
עריכת סקר שוק לביטוחי רכב באינטרנט
לפני עידו הביטוח הישיר לרכב ולאחר הרפורמה בביטוח רכב חובה – כשנוצרו נישות תחרותיות בין חברות הביטוח לרכב - כל מי שלא הסתייע בסוכנות לביטוח או בסוכן פרטי, היה צריך לדאוג בגפו לרכישת פוליסת ביטוח רכב – וזה אומר טרחה רבה: התקשרות עם כל חברות הביטוח הקיימות בשוק, שאומרת לפעמים גם גיחה למשרדי חברת הביטוח. העניין דרש לקיחת ימי חופש מהעבודה – ויכול היה להמשך ימים ושבועות עד למציאת ההצעה הטובה ביותר. השקעת הזמן הרב בתוכנית זו היה מחייב היערכות מוקדמת לפני תום תקופת ביטוח רכב שבאה פעמים לא מעטות על חשבון פעילויות אחרות.
יותר הצעות מחיר מכל וכל במקום אחד
כיום בעידן שבו יש אפילו עודף אינפורמציה שזורם בצינורות האינטרנט, ניתן למצוא הסבר לכל סעיף פעוט בפוליסת הביטוח, ניתן למצוא מהו המחיר הזול ביותר שתשלמו עבור הפוליסה הרצויה לכם וזה דרך הזנת פרטיכם למדריך ביטוח רכב, וניתן אף לקבל באמצעות המדיה אף את החוזה הזמני והסברים לחוזה – כשזה נשלח לתיבת המייל הפרטית שלכם. האוירה התחרותית שבין חברות הביטוח שמציעות בעצם אותו מוצר ורק השירות (אולי) משתנה ממקום למקום, מולידה מחירים שונים שיכולים להגיע בביטוח מקיף לרכב אף לפערים של מאות שקלים. השוואות המחירים בין הפוליסות נעשות על ידי מילוי פרטים באתר וחזרתם של מספר נציגי חברות ביטוח אליכם, עם הצעה בנויה שניתנת למיקוח ולשינוי.
האינטרנט ככלי חסכוני
האינטרנט יכול להביא תועלת ככלי מהיר לבחירת חברת ביטוח: השוואת מחירים לוקחת בין יום אחד ליומיים, כשאתם יכולים להירשם דרך אתר האינטרנט ולקבל הנחה, כמו גם מחיר פוליסה ישיר ללא עמלת סוכן ביטוח. כשמדובר על שלושה ביטוחי רכב שיכולים להירכש באופן תיאורטי בשלוש חברות ביטוח שונות – קל וחומר שצריך לחקור המון סעיפי ביטוח רכב. מי שמנסה את האינטרנט, יודע שהכוח בידיו והוא עורך השוואת סעיפים ומחירים.
לפרטים נוספים על עריכת סקר שוק לביטוחי רכב באינטרנט, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|