האינטרנט ככלי לבחירת ביטוח רכב
עם התאוצה וההתפתחות שצובר תחום ביטוח הרכב מגיע חידוש משמעותי בדמות השימוש באינטרנט של חברות הביטוח השונות לטובת הלקוחות ולשירותן העצמי. גם בענף הביטוח מבינים כיום כי הממשק האינטרנטי מכיל בתוכו יתרונות רבים ומאפשר הגעה ממשית כמעט לכל בית בישראל ולרוב המחזיקים ברשותם רכב מנועי. מבחינת הלקוחות היתרון בשימוש באינטרנט ככלי לבחירת ביטוח רכב הוא עצום שכן כיום ניתן לערוך סקר שוק נרחב ומעמיק באמצעות לחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית. בין אם מדובר בביטוח חובה, ביטוח רכב מקיף או ביטוח צד ג', לרכב פרטי או דו גלגלי, כל המידע זמין ונגיש באינטרנט. ניתן לגלוש בנוחות לאתרי חברות הביטוח השונות, להכיר את הפוליסות ואת התנאים שהן מציעות ולהשוות בין המחירים והשירותים השונים המוצעים על ידן.
כולם מרוצים
בעזרת כלי חיפוש ואפליקציות בדפי החברה השונים ניתן כיום לקבל הצעות מחיר ישירות בדף הבית של החברה, להשוות בין מחירים באתרי השוואת מחירי ביטוח רכב וכן להתייעץ ולקבל חוות דעת ומידע מנציגי החברה, מומחים שונים וגולשים אחרים באתרים השונים ובפורומים מקצועיים בנושא. אין צורך לצאת החוצה ולשוטט בשמש או בגשם, למצוא חניה או לעמוד בתור. באמצעות האינטרנט נציגי השירות מגיעים עד אליכם. גם חברות הביטוח מרוצות מכל העניין. השימוש באינטרנט הביתי חוסך תורים ארוכים וקבלת קהל במשרדי החברה והשירות בהם הופך ליעיל ונעים יותר עקב כך. הצמצום בהוצאות כוח האדם מתבטא בפועל בצמצום הוצאות החברה שמייעלת את עצמה עקב כך.
מבצעים והנחות
בשל ההוצאה הפחותה מצד חברות הביטוח בנושאי כוח אדם ושיווק מתאפשרת הוזלת מחירים והצעה של מבצעים והנחות ללקוחות האינטרנט במחירים אטרקטיביים שיציבו תחרות בשוק הביטוח. לכן משקיעות כיום חברות ביטוח רכב רבות את מאמציהן בשיווק האינטרנטי ומבצעות יותר ויותר פעילות מקוונת.
לפרטים נוספים על האינטרנט ככלי לבחירת ביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |