ביטוח חובה, מקיף וצד ג' לנגרר
כשרכב גורר נגרר על פי רישוי, הוא חייב לוודא כי קיים גם לגביו ביטוח רכב בנפרד ממנו. יש כל כך הרבה תאונות ותקלות שיכולות לקרות בעקבות הרכבת הנגרר ואפילו כשהוא חונה במקום. במידה וישנו אחד כזה, יש לשלם את ביטוח החובה שלו – בסימן מאות בודדות של שקלים – תלוי בנגרר עצמו. מי שלא רתם את הנגרר כראוי או שהעמיס יתר על המותר על הגורר – סביר להניח כי יצטרך לביטוח צד ג'. לעומת זאת, מי שחושב כי ישנו סיכוי שהציוד שהעמיס ייפול על הנוסעים מאחוריו, רצוי שיפעיל ביטוח צד ג'. ומה עם מקיף? זה כבר שיקול אחר.
מחירים של ביטוח לנגררים
היחס שבין מחיר ביטוח רכב חובה למקיף ולביטוח צד ג', הוא כך שביטוח חובה עולה הכי פחות, ביטוח צד ג' אחריו (שניהם יחד בסביבות ה- 1,000 ₪) ולמולם ביטוח מקיף שעולה פי 2 משניהם גם- יחד. ביטוח מקיף יפצה על כל הפגעים שקורים לנגרר לאחר תאונה. האם זה שווה את הביטוח עצמו? תלוי מה הערך של הנגרר עצמו או של המטען אותו מעבירים. בנוסף, יש לוודא כי המטען גם הוא מבוטח.
האם ישנה נהגת קבועה ברכב?
אפשר לנסות ולהוזיל את מחיר הביטוח על ידי עשיית ביטוח באמצעות הנהגת ברכב. כל עוד הביטוח מיוחס לה, המחיר יכול להיות נמוך יותר, ואפילו עם שירות ביטוח רכב "אדיב" יותר (בחלק מחברות הביטוח יש שירותים מיוחדים של ביטוחי רכב לנשים, כמו למשל שירות להחלפת גלגל).
שימושי הנגרר בביטוח
לא משנה לאילו שימושים הנהג מצטרך לנגרר – בין אם זה לצורך עבודה או פעם במספר חודשים לטיול, יש צורך בביטוח שנתי. משתני הביטוח יתייקרו כמובן אל מול הצורך והשימוש בנגרר- ככל שהשימוש יהיה יותר תדיר – כן הביטוח יהיה יקר יותר – משום הסיכון לתביעה.
לפרטים נוספים על בייטוח חובה, מקיף וצד ג' לנגרר, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |