|
הופסקה מכירת ביטוח ברשת רמי לוי
בחודש אוקטובר 2010 החל מיזם חדש שקם בין רמי לוי ובין חברת שלמה ביטוח – והוא מכיל ביטוח דירה, רכב ומשכנתא. את הביטוח ניתן היה לערוך בכל סניפי הרשת, והפנינה שבדבר הייתה קבלת 10% הנחה, בהשוואה למחיר פוליסות אחרות. נכון להיום, עמדות שהיו מאוישות ברשת מרכולי רמי לוי הוסרו לא מכבר והדוכנים פורקו. רמי לוי מכחיש את הטענה כי הפעילות הופסקה- וטוען כנגד כי זוהי הפסקה לרגל שיפוצים, העסק (המיזם) גדל ומתרחב, והמטרה היא למקם עמדת מכירות בכל אחד מסניפי הרשת.
שינוי אסטרטגיה קל במכירות
לכל מי שהסתמך על ההנחה בביטוח רכב - במיוחד כשמובטח להם חסכון בביטוח מקיף, וראה אותה מתפוגגת למול עיניו, יכול להסתפק בנחמה שגם צבי ליבושור, המנכ"ל של שלמה ביטוח טוען שכרגע מופעל שינוי במתכונת הפעילות, הונהג שינוי אסטרטגי שמיושם בהדרגה – כלומר מה שהיה עד להיום היה הפיילוט, וכעת ל"הארד קור" של העניינים – כולל מוקד לקוחות ארצי, והקמפיין השיווקי יתפרש על פני 23 הסניפים של הרשת. האם מדובר במהלך שיווקי אסטרטגי?
בקשה להפסקת הפעילות
סוכני הביטוח שחששו מהמכירה של המיזם פנו אל המפקח על הביטוח בבקשה להפסיק את הפעילות בכלל. מהלך זה החריף את מערכת היחסים העדינה שנרקמה בין סוכני ביטוח רכב לחברת הביטוח החדשה ועם חברת הביטוח שלמה, וכתגובה לכך הובטחו להם עמלות כפולות מאלו שקיבלו בעבר עבור מכירת פוליסות.
עידן של תחרות רבה בין חברות ביטוח רכב
עבור הצרכן הקטן, ריבוי חברות ביטוח רכב ותחרות על המחירים ועל השירות יכולה לעשות רק טוב. מי שמעוניין להשוות מחירים בין חברות הביטוח שמוכרים פוליסות בשיטה הישירה דרך האינטרנט, יכול להכנס לאתר להשוואת מחירים ולהמתין לשיחות טלפון משכנעות מנציגי השירות. מאידך – בינתיים ניתן להמתין ולראות האם משתלם לנהוג בדרך אחרת, בשיטת השיווק החדשה.
לפרטים נוספים על מכירת ביטוח ברשת רמי לוי, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|