|
הגבלת גיל נהגים
מדי שנה יוצאים יותר ויותר נהגים חדשים אל הכביש, נוהגים בחזקת התקנות שנקבעו עבורם – כמו נהג מלווה לתקופה מסוימת וניסיון להקפיד על החוקים, ואפילו יכול להיות שלא נוהגים כלל בתקופה בה הם אמורים לנהוג עם מלווה. התוצאה היא שאותם נהגים שלא נמצאים עדיין מספיק זמן על כביש כדי להתנסות ולהשתפשף בדינאמיקה של הנהיגה, עלולים לגרום לתאונה. לא כי הם לא נהגו זהיר, אלא כי הם עדיין לא יודעים איזה צומת נחשב יחסית למסוכן, איפה הולכי רגל נוטים להתפרץ לכביש, לקחת מספיק מרווח מהמכונית שבצד ועוד.
ביטוח רכב והקשר שלו לגיל של הנהג
אין צורך להכביר במילים, אלא להביט בסטטיסטיקות ולמצוא שהנהגים המסוכנים ביותר על הכביש הם הנהגים החדשים וכן הנהגים הצעירים. אלו גם הנהגים שיאלצו לשלם תוספת לביטוח רכב – בכל אחד משלושת סוגי הביטוח, משום שיהיה כנראה סיכון גבוה יותר להשתמש בפוליסה בין אם היא לפגיעות גוף, לפגיעות ברכב או לתביעות ביטוח צד ג' לרכב.
שימוש בגיל כמקדם מחיר פוליסות
מחירי פוליסות לביטוח רכב הופכות לזולות יותר עם השנים, ככל שמחליפים קידומת בגיל ושומרים על עבר נקי מתביעות ביטוח או מתאונות וגם משלילות רישיון. בכל מקרה, לנהגים מעל לגיל 24, 30, 40 ואילך אלו הן המדרגות או יותר נכון "מגלשות" המחירים. עבור נהגים כאלו יש פוליסות בדמות "נהג זהיר", כלומר – פוליסות שחברות הביטוח אוהבות לקבל מדי שנה, כי ממילא לא משתמשים בהן.
תשלום בנפרד לנהגים צעירים או חדשים
יש חברות שמציעות שירותים ממיוחדים לנהגים חדשים וצעירים, כמו למשל תשלום פרמיה לנהג צעיר באמצעות SMS. הפרוצדורה היא ביטוח שההורים עושים על פי התעריף המגיע להם (נניח 40+), כשהם לא משלמים את מחיר התוספת לנהג צעיר, ואילו רק כשהביטוח לנהג צעיר מופעל – ישלמו על חלקו היחסי בחודש.
לפרטים נוספים על הגבלת גיל הנהגים, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|