|
ידע הוא כוח
הסיסמאות בצבא אינן טועות – ידע הוא כוח. למעשה, ידע מעניק את היכולת לבחור באסטרטגיה הנכונה – וזה יכול להיות נכון גם בכל תחום בחיים. מי יותר מאיתנו הישראלים יודע טוב, כי אנשי שיווק יכולים לעשות הכול בשביל להרוויח את כספם בסוף החודש – יהיו ככרישים טורפים בלב ים על מנת לאסוף עוד לקוח ועוד לקוח אל שורות החברה שלהם. כשמדובר בשוק כמו ביטוח לרכב, זהו מוצר שכל אדם שמחזיק רכב חייב בו, אולם לדאבוננו, לא כל אחד אוהב לקרוא את האותיות הקטנות שבחוזה, ובסוף זה הופך לרעתו.
האותיות הקטנות, או – מותר להתמקח
למי מותר להתמקח? למי שמבין ועומד מאחורי מה שהוא אומר. חברות ביטוח מקליטות את השיחות שבין הלקוחות, ורצוי לא לערוך ויכוחים ומיקוחי סרק על עניינים שלא שולטים בהם. אז מה עושים? קודם כל, רצוי לקרוא מדריך בסיסי לביטוח רכב ולהבין מה אומר כל ביטוח וביטוח בגדול. לאחר מכן להתעמק במושגים כמו "תקרת ביטוח", "דמי השתתפות" ועוד.
כיסוי עד לאיזו תקרה?
ישנו הבדל מהותי בין ביטוח חובה ובין מקיף לרכב. מלבד עניינם – האחד ברכוש ואילו השני עוסק בנזקי גוף, הרי שבביטוח חובה לא ניתן לשנות את הנוסח האחיד, בדרך כלל מדובר בביטוח שמנעד המחירים שלו קטן יחסית ואין בו הגבלה על החזרי הביטוח. מצד שני, ביטוח מקיף מאפשר לערוך בתוכו שינויים והתאמות, אפילו להתמקח בו במחיר מול חברות מתחרות, ויש בו תקרת ביטוח – כלומר – כמה מקבלים לעומת כמה שמשלמים.
מה עוד צריך לדעת בביטוח רכב?
חשוב שתהיה מידה מסוימת וגבוהה של שליטה במרכיבי ביטוח רכב. כשאין שפה משותפת והביטוח נמכר לכל המפחית במחיר, מבוטח שאינו מנוסה יכול לקבל סכום דמי השתתפות גבוהים מאוד כשיחליט לתבוע את הביטוח, דבר שהיה יכול להמנע אם היה מדובר בתביעה קטנה יחסית שאותה היה ניתן להסדיר גם ללא התערבות הביטוח.
לפרטים נוספים על ידע הוא כוח, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|