|
ביטוח הרכב עובר לאינטרנט
חברות הביטוח וסוכוניות הביטוח בישראל הבינו כבר מזמן את היתרון הגלום באינטרנט ואת כוחו בעולם הצרכנות בישראל. באמצעות כלי מדיה זה, יכולות החברות השונות לפנות לפלח קהל רחב ובצורה ישירה ומהירה. חברות הביטוח אשר בעבר השקיעו בפרסום בעיקר במדיה המשודרת והכתובה, התחילו להלחם על כל לקוח ולקוח וזאת במגוון של טכנולוגיות וטכניקות שונות ומגוונות. חלק נכבד מהחברות משקיעות סכומי כסף נכבדים על קידום אתריהם במנועי החיפוש בגוגל וזאת בידיעה כי גולשים רבים מחפשים לרכוש פוליסות ביטוח שונות (כגון: ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ,ביטוח צד ג, ביטוח רכב לנשים , ביטוח לדתיים, ביטוח מוניות או ביטוח שיניים) באמצעות האינטרנט. אחרות פנו למקדמי אתרים והציעו להם שיתופי פעולה, אשר לפיהם מקדמי האתרים יזרימו לידים לחברות הביטוח תמורת סכומי כסף עבור כל ליד וליד.
ניתן לראות כי גם תוכניות הפרסום השונות בפורטלים הגדולים בעליה מתמדת. חברות הביטוח השונות מחפשות כל אפיק אפשרי על מנת לפרסם שם באנר פרסומי אודות החברה או על שירותי הביטוח אותן הן מציעות לצרכן. הדבר יוצר תחרות רבה בין המפרסמים על כל צומת וצומת באינטרנט. אתרים רבים אשר להם תנועת גולשים נאותה באתר, פונים אל חברות הביטוח מתוך מטרה להוציא מהם תקציבי פרסום באתירהם. חברות כגון ביטוח ישיר, הפניקס או aig משקיעות תקציבי פרסום בעיקר בענף ביטוח רכב. ענף זה הינו ענף הביטוח הפופולארי ביותר באינטרנט. גולשים רבים כננסים אל תארי האינטרנט השונים על מנת לדלות מידע אודות פוליסות הביטוח השונות. הרפורמה ב-ביטוח רכב שהתרחשה ב2004 פתחה את השוק והביאה לפער מחירים מאוד גבוה בין חברה לחברה, כך שמאוד משתלם לבדוק את מחירי פוליסות הביטוח לרכב של החברות השונות במשק הישראלי.
לקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב באינטרנט, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית. |
|