|
סוכן ביטוח אישי או ישיר?
חברות הביטוח מזמן לא נראו בתקופה סוערת יותר: הן מפעילות אמצעים שונים כדי לגרוף לקוחות; עד לשנת 2004, סוכני הביטוח היו אלו שסייעו לכל בעל רכב למצוא את השידוך מול חברת הביטוח לרכב שלו. מאז תחילת העידן התחרותי, שבו כל חברת ביטוח עדכנה מחירים אחרים מהשניה, התחום סוער וגועש – כשהלקוח בעצם לא עובר מסננות מסוימות כמו סוכן ביטוח – הוא פונה ישירות אל החברה שאותה הוא רואה לנכון. מי שיש לו ראייה טובה ויודע לקרוא בין השורות, יעשה כנראה עסקה טובה מול חברת הביטוח.
הפרסומת – או התוספת שתופסת
חברות ביטוח מרבות למתג את עצמן, ולהיעזר בחברות פרסום יוקרתיות כדי ליצור פרסום בכל רובד תקשורתי. אינטרנט, טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות – הכול חוקי. עכשיו, הכדור בידיו של הצרכן. הוא ממילא לא מטומטם, ולא ישלם על כל דבר, נכון? מסתבר, שחשוב להצביע על כך שבביטוח ישנן המון פינות נסתרות לסעיפים שונים שקצרה היריעה לכתוב עליהן, אולם דרוש ידע בסיסי לכל מי שחייב לרכוש את הפוליסה לביטוח רכב.
שתי אריזות למוצר
כשיש שתי אריזות למוצר, למעשה משתמשים בטריק שיווקי. מצד אחד, מגבירים את אחוז ההתקשרות הכולל של הצרכן לחברה, מצד שני, עובדים על שני מותגים כשלכל אחד הדימוי שלו שמגביר או מפחית את ההתקשרות של הצרכן אל החברה, וכך מושכים ומרפים בכל פעם במותג. כדי להבין איך לעשות בחירת ביטוח רכב, רצוי להבין מול מי עומדים, האם השוואת המחירים משקפת מציאות אמיתית, ואיפה אפשר להתמקח.
אז פוליסת ביטוח רכב ישיר או סוכן?
בפוליסת ביטוח רכב, חייבים מתורגמן או לפחות מדריך בסיסי לביטוח רכב, שיראה לנו מה האזימוט שלנו על המפה, לאיזו חברה לפנות ומדוע. מה היתרון של אחת על פני השניה? ומה קורה במקרה של שירות מהיר? במקום להיתקע בהמתנה, אפשר להרים טלפון לסוכן הביטוח אישי. סוכן יטפל בתביעה ויתן שירות אישי.
לפרטים נוספים על סוכן ביטוח אישי או ישיר?, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מיד
|
|