|
כיצד פועלות חברות הביטוח
התחרות בין חברות הרכב אכן נוגעות גם לכיסו של המבוטח. למעשה, התחרות היא על כיסו של המבוטח כשישנו חבל דק שמושך לכאן או לכאן: מצד אחד הלקוח המבוטח שמעוניין בביטוח רכב במחיר שהוא זול ככל הניתן, בעוד הוא מקבל חיסכון בעלויות ביטוח לרכב והטבות רבות ככל האפשר. מצד שני נמצאות חברות הביטוח שמוזילות את המחירים כדי לזכות בכמה שיותר לקוחות, וגם כדי "לעקוף בסיבוב" את שאר חברות הביטוח עם הצעת המחיר. ישנן שיטות שונות כדי לקבל הצעות מחיר לפוליסות ביטוח רכב, כמו למשל לפנות לסוכן הביטוח או ישירות לחברה.
שיטות לפילוח מבוטחים ולתמחור מותאם
ישנן קבוצות נהגים שונות שמקבלים הנחות בביטוח. אלו יכולים להיות נהגים מעל לגיל 30, ביטוח רכב לנשים, ביטוח רכב לקולקטיבים, כמו למשל ביטוח רכב לעובדי חבר ולעובדי מדינה ועוד. כל אלו יכולים להשתייך לקבוצות סיכון נמוך מאוד בתביעת ביטוח רכב. האינטרס של חברות הביטוח הוא למשוך אליהן ככל הניתן מבוטחים אלו שלא יפעילו קרוב לודאי את הפוליסה.
שיטות לאיתור לקוחות ביטוח
בדרך כלל המבצעים בביטוח מפורסמים באמצעות המדיה – העיתונות, האינטרנט, הרדיו והטלביזיה. כך ניתן לפנות לקהל הרחב ביותר של מבוטחים. חברות ביטוח עושות גם שימוש באינטרנט על מנת לגלות לקוחות פוטנציאליים ולפנות אליהם באמצעות נציג או פרסומת קופצת באינטרנט. מדובר באחת השיטות הזולות יותר והאפקטיביות למשיכת לקוחות.
עבור המבוטח – זו קלות
המבוטח עצמו שגולש באינטרנט יכול לאתר את המודעה, להזין את הפרטים בתוך פחות מדקה ולצפות לנציגי שירות בדקות הקרובות לאחר מכן. כאן נגמר חלקו של המבוטח – ועולה המסך של נציגי החברות אשר מציעים בזה אחר זה הצעות מתחרות – אותן רצוי לכתוב כדי להשוות ולבחור לבסוף במהלך היום חברת ביטוח.
לפרטים נוספים על כיצד פועלות חברות הביטוח, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|