|
משמעות השוק החופשי בביטוחי רכב
מרבית הנהגים כיום אינם מאלו אשר מבצעים סקר שוק ראוי בתחום ביטוחי הרכב לפני שהם מחליטים על רכישה של אותו הביטוח. הרי אין זה זר לנו לשמוע על אנשים אשר רוכשים ביטוח לרכב מחברה שלה יש שירותי לקוחות גרועים, סעיפיה גרועים או מחיריה גבוהים, רק מכיוון שהם זקוקים לביטוח כאן ועכשיו. האירוניה בדבר היא, שביטוח הרכב תוקפו הוא כשנה, כך שבמצב אידיאלי, לא אמורה להיות בעיה של זמן לחידוש הביטוח הבא.
סוכן ביטוח – למה נמנעים ממנו?
פרט לכל מה שנאמר, אנשים רבים נמנעים מרכישה של ביטוח לרכב דרך סוכן ביטוח וזאת בגלל שתי סיבות עיקריות: חיסכון בזמן ובכסף. ביטוח דרך סוכן ביטוח משמעותה במרבית המיקרים היא שפוליסת הביטוח תעלה כסף נוסף וזאת עקב העמלה שהסוכן לוקח, למרות שבפועל אין האנשים יודעים בכמה באמת נקנתה אותה הפוליסה על ידי הסוכן (כך שעדיין יכול להיות משתלם יותר לקנות דרכו).
החיפוש מתארך כאשר רוצים לרכוש ביטוח
כאשר פונים לרכוש ביטוח חובה הסעיפים ידועים, וזאת מאחר שהביטוח עצמו נימצא תחת פיקוח משרד האוצר, אך מה קורה במקרים של ביטוח צד ג' וביטוח מקיף? שם העניינים מסובכים יותר, שכן כל חברה מציעה פוליסה מעט שונה ממתחרותיה, כאשר השוני בא לידי ביטוי בסעיפי הביטוח, כמו הטבות, שירותים נלווים וכדומה. בדיקה של כל אותם הסעיפים יכולה לקחת זמן רב מה שמאריך את החיפוש בצורה משמעותית.
פה לאוזן – השיטה הטובה ביותר
עם כניסת האינטרנט, נפתח עולם שלם של שיווק אשר מאפשר לחברות להגיע ללקוח בדרכים שלא יכלה לעשות עד עתה. אולם בכל זאת, הדרך המהירה ביותר שבעזרתה חברות מגיעות ללקוחות חדשים היא על ידי מה שאנו מכירים בתור הפצה של פה אל אוזן. דבר זה ייתכן רק על ידי שירות לקוחות אמין וסבלני – דבר אשר מקדם חברות יותר מאשר כל פרסום כלשהו.
לפרטים נוספים על ביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית
|
|