|
השוואת ביטוח מקיף לרכב – כוח הקנייה בידי הצרכן
השוק החופשי בעולם חברות הביטוח לרכב הוא שוק דינאמי, עובדה שקורות מדי כמה שנים רפורמות בביטוח רכב שמקלות על כיס המבוטחים, ועוזרות לחברות הביטוח לעקוב אחר נתוני המבוטחים וגם לתמחר באופן מדויק יותר את הפוליסות. מדי שנה ישנם יותר ויותר נהגים חדשים שעולים על פני הכבישים, ואיתם כמות הפוליסות בביטוח רכב. רכבים חדשים או ישנים, כולם זקוקים לביטוח חובה, ואילו לגבי ביטוח מקיף וצד ג' – אלו ביטוחי בחירה שמרבית המבוטחים בוחרים ממילא לעשות. כל אלו מהווים קהל צרכני שמפולח לשחקנים שזוכים כל אחד למחיר שיתאים לו.
הצרכן הישראלי והכוח שלו להשפיע על חברות הביטוח
הצרכן הישראלי שאוהב להתמקח על המחיר מכיר את השיטות השונות כדי להביא למחירי פוליסות זולים יותר, אפילו אם זה אומר לעשות ביטוח רכב קולקטיבי, כזה שיש למעלה מ-40 מבוטחים באותה מסגרת של ביטוח סטנדרטי. חברות הביטוח מייצרות את הביטוחים המתאימים עבור הלקוחות, וגם אם לא, תמיד הצרכן יכול לגשת עם הצעת ביטוח רכב מאת החברה המתחרה כדי לבקש הוזלה.
הביטוח המקיף הסטנדרטי
הביטוח רכב הסטנדרטי הוא הביטוח הבסיסי ביותר שחברות הביטוח מחויבות אליו, כל עוד מדובר בביטוח לרכב פרטי עד 4 טון. מרבית האנשים מקבלים ביחד איתו שירותי גרירה וחילוץ בסכום מסובסד המוזיל באופן רב את העלויות.
מבחן התוצאה הסופי
הצרכן אמנם עושה מאמץ לקבל את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר, מקבלים תלושים, שירותים נלווים ושירותי VIP, אולם מה עומד במבחן התוצאה? הלוא בשורה התחתונה מדובר על ההחזרים הכספיים, ומכאן חשוב לברר אודות חברת הביטוח – מהו הגב הכלכלי שלה, והאם היא מעניקה את החזרי הכספים בזמן, כמו גם את השירותים – לדוגמה: חשוב לברר מה טווח מסירת הרכב החלופי במקרה של השבתת רכב או גניבתו.
למידע על ביטוח רכב מקיף, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית
|
|