|
עשה ואל תעשה בביטוח רכב
בביטוח רכב ישנה תשתית על בסיס החוזה שנחתם בין שני הצדדים. עדיין, למרות שהכול אמור להיות כתוב שחור על גבי לבן, חשוב להבין שישנן פוליסות ביטוח שמשתנות בין חברות הביטוח השונות שמציעות פוליסות במחיר תחרותי ומשתנה, כשמוסיפים או גורעים פיצויים של הביטוח. כל אדם עלול לגרום לטעויות או לבלבול גם בזמן משא ומתן בין חברות הביטוח, ורצוי ללמוד את התחום כדי להגיע עם כמה שפחות שאלות, ועם יותר דרישות בהתאם. חשוב לציין, כי את כל מה שצריך לדעת לפני שקונים ביטוח רכב ניתן לדלות גם באינטרנט.
"עשה ואל תעשה"...זו ממש מצווה
ישנם כמה "כללי הפעלה" חשובים בעשיית השוואת מחירים בביטוח רכב, כמו למשל לרשום באופן מסודר את כל האינפורמציה שנוגעת לכל ביטוח וביטוח בנפרד כפי שנציגי החברות מוסרים אותה. בזמן עשיית הביטוח, רצוי להשאיר פרטי התקשרות ונציגי החברות חוזרים עם המידע הרצוי. ומה לשאול את הנציגים? לצורך העניין חשוב לקרוא מדריך ביטוח רכב שמפורסם ומעודכן מדי פעם באינטרנט.
לטפל בתביעה בזמן אמת
חשוב להפעיל את הפוליסה בזמן אמת, כך שחברת הביטוח תגיב בהתאם – גם מבחינת זמן התגובה, וגם משום שכך זה יותר אמין. התקשרות מאוחרת עם חברת הביטוח משאירה מקום לחשדות /או ליצירת מצב שבו קשה לדלות פרטים והוכחות מהשטח.
חשוב שלא להודות באשמה לאחר תאונה
חברות הביטוח מתריעות ומבקשות שלא להודות באשמה, גם אם לכאורה זה נראה על פניו שישנו רק גורם יחיד ומסוים לתאונה. יכול להיות שחוקרי הביטוח או שעורכי הדין יצליחו להוכיח אחרת. כך או כך, רצוי לדאוג לפוליסה שלא משאירה את המבוטח בדרכים, אלא שולחת אותו לענייניו לאחר שגבה פרטי התקשרות ונתונים שקשורים בפוליסה עצמה.
למידע על עשה ואל תעשה בביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|