|
רוכשים ביטוח רכב? אפשר להתמקח על המחיר
המחיר שנאמר לכם בכל חנות ממכר – במכולת, ברשת הקניות ואפילו במועצות המקומיות שגובות כספי ממשלה, הוא מחיר שנתון למיקוח, וזה על סמך ניסיונם של רבים שניסו – והצליחו. גם חברות שיש ברשותן מוצר ייחודי מודעות לכך שאפשרות לבוא לקראת הלקוח – זו דרך נוחה לפרסום מפה לאוזן, בכך משיגים בעקיפין לקוחות נוספים שנהנים מאותו שירות מתחשב ומבין. כשמדובר על ביטוח רכב – מדובר למעשה על מוצר שיש לו שוק תחרותי, ומכאן כוחו של המיקוח; למעשה, רבים משלמים על פוליסת הביטוח מחיר יקר יותר ממה שהיו משלמים לאחר ניסיון השוואת מחירים.
קודם כל – להכיר את פני השטח
יש כמה פרמטרים בעזרתם תדע אם הצלחת בביטוח הרכב שלך. כדי להכיר מה מציעה חברת הביטוח המתחרה ולהציג זאת לחברת הביטוח שלכם (אלו נתונם שנציג כל חברת ביטוח יכול לראות במאגר הנתונים של לקוח מבוטח) תצטרכו להכנס לעובי הקורה ולהציג את פרטי הפוליסה – לרבות דמי ההשתתפות ותקרת הביטוח שתקבלו. גם על התנאים ניתן להתמקח, כמו למשל רכב חלופי לאחר תאונה – כמה זמן יקח עד שתקבלו אותו, ולכמה זמן תוכלו לשכור אותו.
לאחר מיקוח – אתם חכמים יותר
ככל שאתם מבררים פרטים לעומק יותר אודות פוליסת ביטוח רכב שלכם, תוכלו להחכים ולראות לא רק את מה שהיא כוללת וכמה תשלמו עבור התמורה, אלא באם ישנם תנאים נוספים והטבות אותן תצרף חברת הביטוח המתחרה כדי שהמבוטח יתעדף אותה.
לעשות ביטוח רכב מותאם
כדי שתקבלו ביטוח רכב התואם לצרכיכם, יכול להיות שתיאלצו מעט "להתעמת" עם הנציג, שיודע שממילא אתם רוכשים את הפוליסה – או מול חברת הביטוח שאותה הוא מייצג, או מול חברת הביטוח השניה שמתחרה. רצוי לצורך העניין להשוות רק בין שתיים – שלוש חברות כדי לשמור על יעילות ההשוואה.
למידע על מחירי ביטוח לרכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|