|
ביטוח רכב - טעויות של חברות ביטוח
גם לחברות ביטוח רכב, שהרי הינן חברות גדולות ומבוקרות, שירותיות וותיקות בתחום, עלולות להיות טעויות. אלו טעויות שהצרכן – שהוא למעשה גם המבוטח, אמור לבדוק אם נעשו כבר במעמד החתימה על הפוליסה, כלומר – קבלת הפוליסה הרשמית לאחר שהסכים לתנאים כפי שהוצגו בפניו על ידי נציג חברת הביטוח בטלפון. הרי שפעמים רבות מה שסוכם, הוסכם ודובר עליו במעמד השיחה לא נכנס באמת לתנאי החוזה. רצוי להקדים תרופה למכה, ולגלות את הסעיפים החסרים כבר בשלב המוקדם ביותר.
אין המשכיות אוטומטית לתוקף הביטוח
אין לביטוח רכב חידוש אוטומטי עם תפוגת תוקף הפוליסה. כדי לחדש את תוקף הפוליסה, יש ליצור קשר מראש עם חברת הביטוח או להסכים על כך מראש. כך או כך, חברת הביטוח אינה מורשית על פי חוק להאריך תוקף חוזה או לגרום לאותו מבוטח לשלם שוב על פוליסה אליה לא התכוון להשתייך לאחר שתוקפה פג. חברת הביטוח זקוקה לחתימת קול מוסכמת של המבוטח.
אי צירוף כל הנהגים לפוליסה
אתם מעוניינים להוסיף נהג נוסף שישתמש קבוע ברכב, ויש לכך השלכות מסוימות בביטוח רכב. ניחא, אתם תספגו את ההוצאה הכספית. לאחר שיחה עם נציג חברת הביטוח אותם נהגים היו אמורים להיות כלולים ברשימת הנהגים המורשים לנהוג ברכב, אולם אתם מגלים בדיעבד שמשימה זו לא בוצעה.
אי הוזלת הפוליסה עקב מיגון לרכב
הובטח לכם שתוכלו לקבל מחירי ביטוח נוחים אם תעשו שינוי תנאי מיגון באמצע תקופת ביטוח, אולם המחיר לא באמת השתנה? רצוי לפנות עם טופס אישור המיגון על ידי גורם מקצועי מוסמך לחברת הביטוח, ולדרוש הוזלה רטרואקטיבית במחיר, או קבלת תנאים והטבות נוספות בתמורה לכך, גם אם אין אפשרות להוזלה – כמו למשל חודשי ביטוח נוספים במתנה או שירותים נוספים בחינם.
למידע על פוליסת ביטוח לרכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|