|
תהליך תביעה במסגרת ביטוח מקיף
לצערנו הרב, תאונות דרכים הן עניין יום יומי, אשר אינו יודע הרף ומנוחה. מדי יום – עם או ללא קשר ותלות בכמות המכוניות שנוהגות על הכביש, ישנן תאונות דרכים שבהן רכבים נפגעים – בין אם אלו רכבים פרטיים, דו גלגליים או מסחריים. מלבד תאונות הדרכים, כלי רכב נוטים להיחבל גם כתוצאה מפעולות שונות כמו למשל נפילת גזע עץ על הרכב, ניפוץ שמשת הרכב בידי פורץ או מתקן שחנה באזור בזמן שהרכב נסע ברוורס, פציעת הרכב בזדון על ידי שכן קנאי, ילד סורר ועוד.
איך מתמודדים עם פתיחת תביעת ביטוח?
פתיחת תביעת הביטוח תיערך על ידי הגורם הנפגע, שמחליט אם משתלם לו לתבוע את חברת הביטוח לרכב לאחר בדיקה של שמאי והערכת הנזק. כאשר מעורב בתאונה גורם נוסף, יש להחליף עימו פרטי ביטוח רכב – מקיף ומכאן שיש לשאת את העותק של הפוליסה ברכב. מי שרכש את הפוליסה באמצעות סוכן ביטוח יידע את הסוכן והלז יטפל בנושא.
איך יכול לסייע הביטוח המקיף?
ביטוח מקיף עשוי לסייע במישור הפיננסי וגם במישור השירותי; ישנם החזרי ביטוח כפי שהוסכם ובהתאם לסכום התקרה של הפוליסה, וישנם שירותים שחברת הביטוח תוכל להציע למבוטח, באמצעות הסכמתו לתשלום או לקיזוז דמי ההשתתפות העצמית מן ההחזרים. בנוסף, ישנה אפשרות להשתמש גם בביטוח לצד שלישי.
מהו ביטוח לצד שלישי?
תביעות צד שלישי מנוהלות בדרך כלל ללא התערבות ישירה של המבוטח, כאשר הנהג הפוגע המבוטח יחזיר את סכום הפיצוי לנפגע ברכוש באמצעות פוליסת צד ג'. פוליסת צד ג' כלולה בתוך הביטוח המקיף באופן אוטומטי, רצוי להרחיב אותה בדמי שכר טרחה נרחבים לעורך דין מטעם חברת הביטוח שייצג את המבוטח בתביעות. המבוטח יהיה מעורב בתוצאות התביעה וישלם, במידה שישנו פער בין תקרת הביטוח לסכום המבוקש לתשלום, המבוטח יוסיף זאת מכיסו.
למידע על תהליך תביעה במסגרת ביטוח מקיף, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|