|
מי ימנע מחברות הביטוח להתיש אתכם
חברות הביטוח עורכות עמכם הסכמים, אתם מסכימים להצעה הטובה יותר, אולם כאן לא נמצא סוף הסיפור. רגע לפני שאתם שומעים תשובת ביטוח לגבי תביעה שעוררתם, היא תתנה את שיקולי הפיצויים בדרישת מסמכים שונים. חברות הביטוח עלולות "להרדים" את בקשות הלקוחות, לא לשקף את מה שקורה בתיקי התביעה או לדחות את התביעות בטענות שונות – לרבות האותיות הקטנות שהלקוח לא היה מודע להן או שלא קרא את הפוליסה. כך נוצר פער בין ציפיות המבוטח לבין מה שבשטח – למרות שמהות ההסכם בין השניים הוא קבלת שירות ופיצוי מאת המבטחת.
ביטוח רכב – תחום פרוץ
הסכמים – טבעם להטעות במידה שהם לא מפרטים לעומק את טיב ההסכם. חברות הביטוח לא בודקות את שוויו של הרכב באופן מדוקדק לעתים משום שזה לא אפשרי מבחינה טכנית, ובכך גם עלולות לפספס החזרים מסוימים, והפרמיה תיקבע על פי שווי ממוצע כל שהוא של המכונית המדוברת. זאת, למרות שחברת הביטוח מדקדקת בלקיחת הפרטים מן המבוטח כדי לתמחר את הפוליסה בהתאם.
תלונות שונות שמגיעות למפקח על הביטוח
חברות הביטוח מטרטרות את לקוחותיהן שהגישו תביעה נגדן. גם לאחר דרישה לתשלום פיצוי בגין גניבת הרכב, חברות הביטוח מעוניינות לוודא כי הגניבה תועדה רשמית במשטרה, לכן יש להביא מסמך המראה כי הרכב מוכרז כגנוב לאורך 30 ימים לפחות.
היעדר השקיפות
בנושא היעדר השקיפות, ישנם כלים כדי להלחם בתופעה. דווקא כאן לסוכני הביטוח ישנו תפקיד חשוב בקידום התביעה. בנוסף, חברות ביטוח רבות בוחרות להעניק שירות ללקוחות תוך כדי מתן גישה אל אתר האינטרנט ובדיקת סטאטוס התביעה שהוגשה, און ליין. מאידך, חברות הביטוח עלולות שלא להתחייב לאולטימאטום מסוים להחזרת הכספים – מה שניתן לבדוק מול עורך דין.
למידע על ביטוח רכב , השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית
|
|