|
ביטוח חובה גיל 30
מסתבר, שעם העליה בגיל זה הופך להיות משתלם יותר להחזיק רכב או לפחות להחזיק בחבילת ביטוח הרכב שלו. זאת, בהנחה שחתך הנהגים בו הינו של נהגים זהירים ולא נכללים בו "נהגים חדשים", כלומר – נהגים שמחזיקים ברישיון נהיגה עד שנתיים ימים. לגיל הנהג ישנה משמעות לא קטנה, כיון שככל שהוא מבוגר יותר הוא נתפש כזהיר יותר – מתון יותר באופי נהיגתו, ואולי כי הבין דבר או שניים על אחזקת הרכב ואפילו מחזיק אותו לבד.
ומה אם רק אחד מן הנהגים הוא מעל לגיל 30?
מספיק שישנו נהג קבוע אחד שמנפץ את מסגרת הביטוח של "נהגים מעל לגיל 30" והפוליסה לא תהיה בתוקף. אם ישנו נהג שהוא בן 29 ומטה, נהג חדש או צעיר – כמובן אלו יפסידו למבוטח את ההטבה – ההנחה שתינתן לו לאחר גיל 30 ומחיר הפוליסה יתעדכן על סמך ה"גורם המגביל" – הנהג החדש, הצעיר או הצעיר ביותר מכולם.
נהג יחיד ברכב?
בין אם המבוטח הינו הנהג היחיד ברכב או בין אם יש נהגים נוספים עליו שהם בני גילאים מבוגרים יותר מ-30, ניתן ליהנות מפוליסה זו של נהג מעל לגיל 30. אילו הוא הנהג היחיד ברכב הרי שצמצם את הסיכון, וחברות הביטוח יקנו לו הנחות או לפחות הטבות בדמות שירותים נוספים שיקבל כדי להצטרף דווקא אל חברת הביטוח הזו.
ביטוח חובה – ביטוח שיש בו צורך לכל רכב ממונע
ביטוח חובה הוא ביטוח נדרש לכל מחזיקי הרכבים הממונעים. הוא דרוש לבעל אופנוע, קטנוע וכלי רכב פרטיים או מסחריים שונים. השוואת ביטוח חובה היא חשובה משום שממילא רוכשים את הפוליסה הזו, אז מדוע לרכוש מוצר חובה במחיר גבוה יותר ממה שניתן להשיג? לעתים הנהג יבחר דווקא במוצר יקר יותר, כיון שהוא יקבל יותר בזמן שיאלץ להשתמש בו.
למידע על ביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |
|