|
השוואת ביטוח מקיף לרכב – כוח הקנייה בידי הצרכן
לצרכן ישנו כוח קניה גדול, ואת הדוגמאות לכך אפשר לדלות גם מעולם הרכב וביטוח רכב. ניתן לזקוף את מהפכת רכבי הליסינג שנכנסו כדי להוזיל את שוק מחירי הרכב ולהכניס יותר תחרות בין החברות וכמובן את הרפורמה בביטוח חובה לרכב, החל מן הרפורמה שנעשתה עד לשנת 2004 ובה נוצרה תחרות בין חברות הביטוח על מחירי פוליסות רכב וכן לאחרונה נוספו עוד כמה מסננים של קריטריונים לדירוג סיכון הלקוחות המבוטחים – מה שאמור היה להוזיל עוד את מחירי ביטוח רכב.
אפשרות לרכוש ביטוחים קולקטיביים
האפשרות הקיימת לרכישת ביטוחים בקבוצות גדולות מאפשרת לקהל הצרכנים לקבל מחיר נוח בביטוח רכב שיכול לחסוך מאות ועד לאלפי שקלים סך הכול בביטוח השנתי. ביטוח רכב קולקטיבי מייצר יתרון לחברת הביטוח שאוספת עוד ועוד מבוטחים, ואילו המבוטחים נהנים מתנאי בסיס נוחים בביטוח רכב שעליהם ניתן להוסיף עוד כיסויי תוספת בתשלום.
ביטוח מקיף – איך משווים?
שלא כמו ביטוח חובה לרכב שבו ניתן להשוות מחירים אונליין מול מחשבון ביטוח חובה שבאתר משרד האוצר, הרי שהביטוח המקיף אינו משקף אונליין את המחיר; חברות הביטוח מציעות למבוטחים מחירים גבוהים אולם משם אפשר בעיקר לרדת – עם המידע הנכון והכלים, ניתן להוזיל עוד ועוד את הביטוח המקיף – בעיקר כשמדובר על מחירים מתחרים.
לצרף עוד תוספות ביטוח באותו המחיר
הרעיון הבסיסי הוא להוסיף עוד ועוד הטבות ביטוח באותו המחיר. מכיון שמדובר על כיסויים שמשולמים לספקי השירות בנפרד והם גם מסובסדים על ידי חברות הביטוח ממילא, הרי שניתן להבין שיש גבול להנחה שאפשר לבקש, אולם אפשר לנהל את הכיסויים שיש בחוכמה ולדרוש תקרת ביטוח גבוהה יותר בכיסויים הקיימים, או דמי השתתפות נמוכים בשעת פתיחת תביעת ביטוח.
לפרטים נוספים על צרכנות בביטוח מקיף, אנא השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית. |
|