|
מדיניות חברת הביטוח : מאפיין חשוב בהשוואת חברות ביטוח רכב
כשפותחים את המחשב ומגלים פרסומות רבות בין חברות הביטוח שמציעות כביכול את הכיסויים הטובים ביותר במחיר זול, צריך לבדוק מקרוב. למעשה, זו עדיין אינה קבלת הצעת ביטוח; כדי לקבל הצעה, יש צורך במרקם הנתונים של המבוטחים המעוניינים להתחבר עם חברות הביטוח, כדי להרכיב את אופי הפוליסה המבוקשת. אם ישנו נהג חדש או נהג צעיר שמצטרף לביטוח הרכב, יש לעדכן את חברת הדיווח. גם אם זה קורה במהלך שנת הביטוח הנוכחית – יש לצרף את הנהגים החדשים או הצעירים באופן רשמי לפוליסה הקיימת.
מדיניותה של חברת הביטוח
האם חברת הביטוח שלכם תשיב במהרה את הפיצויים? האם יש לה גב כלכלי חזק? מהן ההחרגות בביטוח שבהן אינן מעוניינות להשיב פיצויים למבוטח? את מי חברת הביטוח תחשיב כנהג צעיר ואת מי לא? נתונים אלו משתנים בין חברות הביטוח ויכולים להיות גורם מכריע – ולא רק למחיר, אלא גם להתניות ולכיסויים שינתנו.
תחרות בין חברות הביטוח? שוני במדיניות
בזמן שישנה תחרות בין חברות הביטוח, למדיניות חברת הביטוח יש משמעות רבה. המשמעות תתבטא במחיר; נהגים צעירים בגיל 22 יכולים להיחשב כותיקים לכל דבר ועניין בחברת ביטוח אחרת ובכך לצמצם את מחיר הפוליסה במאות ואף באלפי שקלים.
מדיניות העבודה מול לקוחות
כל חברת ביטוח מציעה את שירותיה ואת אופי ההתנהלות השונה שלה. ככל שחברת ביטוח רכב מתפרשת על פני יותר תחומים מבחינתה, מדיניותה יכולה להיות יותר שמרנית בתחום אחד או להיפך בתחום אחר. כך, חברת הביטוח צוברת את קהל הלקוחות שלה; רצוי לעשות סקר שוק ולהבין מתי היא מאפשרת את קבלת הפיצויים שהוסכמו, איך תתנהל במידה שמעוניינים לערער על תביעה ומה הצינורות לפניה בנושא מחיר או בירור מידע.
לפרטים נוספים על מאפיינים בהשוואת ביטוחי רכב, אנא השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם בהקדם המיידי. |
|