|
שיתוף פעולה בין חברות הביטוח לבין מוסכים מורשים
שיתופי פעולה בין עסקים בדרך כלל מניבים הצלחות והישגים גדולים יותר. כאן, בעולם הביטוח, שיתופי פעולה יכולים לסייע ללקוחות, ואף למשוך אותם אל חיק חברת הביטוח. השינוי הכלכלי גם יכול לנצנץ מתוך אותו שיתוף פעולה. ללקוח – זה חיסכון של מאות ואלפי שקלים. כשהחיסכון נובע מטיפול שהוא תחת אותה קורת גג – חברת הביטוח שמציעה מבצעים מיוחדים ותנאים מתעלים מעל למתחרים, כדאי להקשיב ולהבין מה זה אומר. רכישה ואחזקה של רכב ממילא יקרה, וכל משק בית שמרשה לעצמו להחזיק לפחות רכב אחד מתחבט בהצעות כאלו.
כוח צרכנות גדול ומבצעים
כוח צרכנות גדול – כלומר קבוצת אנשים גדולה שרוכשים ביטוח רכב בחברת ביטוח אחת, יכול להשפיע ולחולל את השינוי – הן בעלויות, הן בכמות והן באיכות המבצעים. כדי לעודד צרכנים להגיע למוסכי הסדר – יכולים להיות גם מוסכים מורשים, להוסיף עבודה למוסכים הפועלים כחוק ולפי הוראות היצרן ולא במוסכים האחרים – ישנה יוזמה להפנות את המבוטחים למוסך הסדר, וזה יוזיל את המחיר.
חיסכון לטווח זמן ארוך
ההסכם שבין חברת הביטוח לבין מוסך ההסדר יועיל לשני הצדדים; המוסכים מחד מבטיחים זרימת לקוחות – גם לקוחות חדשים מבלי שיצטרכו לשלם עלות שיווק, ואילו חברת הביטוח תקבל הנחות – היא תצמצם את עלות התיקונים, כך גם הלקוח ירוויח וגם חברת הביטוח שמשלמת את ההפסדים ללקוח.
קשרים עסקיים – לחיוב או לשלילה
הקשר העסקי שבין חברת הביטוח למוסכים עלול להיות דווקא לרועץ עבור הלקוח – המוסך עלול להשתמש בחלקי חילוף משומשים שיהיו טובים רק לתקופה קצרה, ובכך "מרוויחים" עוד כסף על גבו של הלקוח. היות שכל מוסך פועל אחרת, יש כאן נטילת סיכון מסוים, אולם הוא מופיע רק בזמן שצריך לבחור מוסך הסדר או אחר לאחר תאונת דרכים.
למידע נוסף על שיתוף פעולה בין חברת הביטוח למוסכים מורשים, , השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם בהקדם המיידי. |
|