|
איך מגישים תביעת ביטוח צד ג'
הרכב עבר תאונה, אולם נמצא שלא אתם אחראים לה. בהמשך, תוכלו לתבוע את צד ג' של הנהג הפוגע, במידה שיש לו ביטוח רכב מסוג זה. במידה שאין לו – יש לתבוע אותו באופן פרטי בבית משפט לתביעות קטנות או בהתאם למהות ולשווי התביעה. כך או כך, את הפרטים אודות הנהגים המעורבים בתאונה יש לקחת מיד כבר בשטח. חברת הביטוח תטפל בהקדם ובאופן יעיל יותר אילו תוגש תביעת ביטוח רכב צד ג' באופן המהיר ביותר – שהוא גם האמין ביותר, משום שהשתהות עם הגשת התביעה עלולה לטשטש את הממצאים ואת חקר התאונה או להשמע מופרכת.
המסמכים הרלבנטיים לטיפול צד ג'
יש להגיש מסמכים רלבנטיים לטיפול בתביעות צד שלישי. יש להראות דו"ח שמאי מקורי, את תצלומי הרכבים שניזוקו – תצלומים מזירת האירוע, אישור לאי הגשת תביעה מחברת הביטוח, הצהרה מעורך דין במידה שאין ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף. יש לשרטט באופן ברור את הגרסה לתאונה, לרבות מיקום התאונה והרמזורים. במידה שהמשטרה ביקרה בזירה יש להראות אישור משטרה, צילום רישיון רכב וגם מסמכים אחרים.
מסמכים נוספים שיתכן וידרשו
יתכן שהמבוטחים יאלצו להראות מסמכים נוספים, כמו למשל חשבוניות תיקון מקוריות, חשבוניות המאשרות את רכישת החלפים, אישור להעברת בעלות, אישור חתום בידי הצדדים כי הפיצוי יעבור לידי בעל הפוליסה, מסמך אי תביעות בשנים האחרונות ועוד.
יש להתקשר בכל שעה
אל חברת הביטוח יש להתקשר בכל שעה – אנשי המוקד יתנו מענה – כאשר העניין העיקרי הוא מתן סיוע בזמן לקיחת הפרטים, מתן הסבר אודות התביעה ואפשרות לשוחח עם נציגים שונים לאורך שעות הפעילות השוטפת של המוקד. התביעה תטופל על פי התנאים שהוסכמו מראש בחוזה בזמן רכישתו, ועל כן רצוי שהביטוח יהיה משביע רצון.
לפרטים נוספים על נקודות לבחינת ביטוח רכב, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית
|
|