כוחו של האינטרנט בקניית ביטוח רכב
כוחו של העולם האינטרנטי ככוח קנייה ומכירה בא לידי ביטויי מאז פרץ האינטרנט לחיינו בצורה ברורה ומוחשית.
נדמה לפעמיים כי בכול הקשור לסוגיה זו נישת הביטוח הינה דוגמא מנצחת במיוחד. האינטרנט מול העולם הישן והקונבנציונאלי עומדים אחד מול השני פעמים רבות כהפכים מוחלטים וכסממנים לשינויים תקופתיים.
הדרך בה נמכר בעבר ביטוח, על כול סוגיו השונים ביטוח רכב, ביטוח דירה או ביטוח משכנתא היה דרך סוכן מוכר וותיק אולי אפילו קרוב משפחה או שכן שנתן לקוחותיו מחירים קבועים על סמך היכרות אישית ולא על בסיס של מחיר זול ומשתלם או התאמה אידיאלית של פוליסת הביטוח ללקוח. כיום נמכר ביטוח בכול העולם וגם בישראל בצורה אחרת לגמרי – באינטרנט, ביטוח רכב עושים באינטרנט כפי שאומרת הפרסומת של ביטוח ישיר. כול גולש נכנס לאתר נוח לגלישה בוחר את אופציית הביטוח אותה הוא מבקש לרכוש משאיר את פרטיו המדויקים ובתהליך קל וקצר הוא מקבל למייל או דרך הטלפון הצעת מחיר ממספר חברות המתחרות בינן לבין עצמן עליו כלקוח .
יתרונות הדרך החדשה ברורים לגמרי: הלקוח אינו מבזבז זמן כי התהליך מאוד מהיר הוא אינו מחויב או מוגבל פסיכולוגית או בכול דרך אחרת לסוכן והחברות שיודעות שהלקוח מקבל הצעות מחיר ממספר חברות מקפידות להציע את ההצעה הזולה והמשתלמת ביותר שבאפשרותן להציע. התחרות בין החברות השונות מורידה מחירים ומעלה את איכות השרות והמרוויח הגדול ביותר הוא הלקוח הסופי.
לפרטים נוספים על הביטוחים שלנו, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית.
|