קמפיין הריאליטי של ביטוח 9.000.000 חי ובועט
שלא יהיו לכם אשליות – שיגעון הריאליטי לא פסח גם על ענף הביטוח, ולא רק זה, מדובר במערכת יחסים מפוארת מאוד. ביטוח 9.000.000 משיק קמפיין פרסומי חדש ברוח הריאליטי. אם הפרסומות הקודמות התאפיינו על ידי אתגרים כגון קפיצה למיכל עמבה, אכילת תבניות ביצים קשות ושאר ירקות אשר הוצבו בפני עוברי אורח ואשר תגמולם הכספי היה נאה, הקמפיין הנוכחי פשוט מתעלה על הכול.
על הקמפיין
בקמפיין החדש והנוצץ (טוב, נוצץ זו לא הגדרה מדויקת) מפתה משה איבגי עוברי אורח "תמימים" לתחוב את ידם למיכל מלא שרצים וחרקים במטרה לשלוף משם שטרות כסף בסכום של 400 שקלים. אין ספק שהגל שעליו עלתה ביטוח רכב 9.000.000 מתאים כמו כפפה לידם המיוזעת של עוברי האורח הישראלים, חובבי הריאליטי כשבדרך עקיפה ממצבת ביטוח 9.000.000 את עצמה במיקום ייחוד אל מול חברות הביטוח המתחרות.
קמפיין הריאליטי של ביטוח 9.000.000 חי ובועט – יש גם מסר
תאמינו או לא, מסתתר כאן מסר מבריק שמוכיח לנו, הצופים והמבוטחים העתידיים שאנשים מוכנים לעשות הרבה בשביל כסף, ויחד עם זאת רכישת ביטוח מקיף לרכב יכולה לחסוך ללקוח הממוצע מאות שקלים. הקמפיין שעלה במרס האחרון הוא חדשני מסוגו. הקמפיין המוצג על ידי משה איבגי מציג את איבגי כמנחה תכניות ריאליטי שמאתגר עוברי אורח לבצע משימות ריאליטי מאתגרות תמורת מאות שקלים.
קמפיין הריאליטי של ביטוח 9.000.000 חי ובועט – על ביטוח 9.000.000
ביטוח 9.000.000 מוחזקת על ידי צור שמיר אחזקות בעירבון מוגבל. ביטוח 9.000.000 מפעילה מנגנון תמחור דיפרנציאלי שמבצע שקלול עבור כל צרכן וזאת בהתאם לנתונים האישיים והייחודיים שלו. מנגנון זה ממצב את ביטוח 9.000.000 במקום טוב למעלה, ומקנה להם יתרון בשל העלויות הנמוכות והתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות. וכמובן הודות לקמפיינים החדשים שבהם יצאה ביטוח 9.000.000.
למידע על קמפיין הריאליטי של ביטוח 9,000,000 חי ובועט, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |