קמפיין פרסומי חדש ל AIG ישראל
קמפיין פרסומי חדש ולוהט מבית היוצר של AIG ישראל משיק ערוץ חדש לקבלת הצעת מחיר ושמו בישראל Quickie AIG. עלות הקמפיין נאמדת על 1.6 מיליון, ומשרד הפרסום האמון על הקמפיין הוא זרמון גולדמן. ערוצי הרייטינג – 10 ו – 2 עומדים לפרסם בימים אלה את הקמפיין שירוץ לתקופה של שבועיים. סרט הפרסומת מתאר לצופה את הרגעים של ההקלקה על העבר עד לקבלת טווח הצעת מחיר לביטוח הרכב.
קמפיין פרסומי
מאחורי הקמפיין הפרסומי של AIG ישראל מסתתר מסר שמציג את יתרונותיו של הערוץ החדש שמאפשר ללקוח לקבל טווח הצעת מחיר ב 60 שניות בלבד (או דקה אם תעדיפו). הערוץ החדש מתאפיין ביעילות, דינמיות, זריזות ונגישות ומטרתו לספק ללקוח מענה על השאלות הבסיסיות שתמיד רצה לקבל אך התבייש לשאול. מן המסר העיקרי של הקמפיין יבין הצופה עד כמה הכלי החשד יחסוך לו זמן יקר.
קמפיין פרסומי חדש ל AIG ישראל
סמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG ישראל מלין על המצב הקיים כיום, שבמסגרתו התהליך המפרך אותו נאלץ לעבור הלקוח כדי לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב באמצעות האינטרנט עומד על טווח של עשר דקות בערך. בנוסף לסרבולו של התהליך, נאלץ הלקוח לענות על שאלות רבות. מגמתה הדשה של AIG ישראל מתמקדת ברווחת הלקוח, ולפיכך פועלת AIG מתוך מטרה לשפר את חוויית המשתמש. הערוץ החדש נועד להקל על חייו של הלקוח, ולקצר משמעותית את ההמתנה המייסרת.
קמפיין פרסומי חדש ל AIG ישראל – מעט על AIG
צעדיה הראשונים של AIG ישראל החלו במאי 1997 כש AIG הייתה בבעלות משותפת של עורק ושל קונצרן AIG העולמי. חברת AIG ישראל המודרנית של ימינו עוסקת בענפי ביטוח כללי וחיים הכוללים ענפי פרט, רכב ודירות ביטוחי בריאות וביטוח תאונות אישיות, ענפי ביטוח מסחרי שכוללים ביטוח אחריות מקצועית וביטוח נושאי משרה ודירקטורים,ביטוח אחריות מעבידים ואף ביטוח אחריות המוצר וכמובן ביטוח חיים.
למידע על קמפיין פרסומי חדש לAIG ישראל, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |