מני בגר יככב בקמפיין חדש של ביטוח ישיר
צאצא חדש לסדרת הקמפיינים של ביטוח ישיר – הפרסומת החדשה והחמישית במספרה של הקמפיין שבו מככבים מוזיקאים מפורסמים במצבים ביטוחיים מבדחים. מני בגר יככב בסרטון הפרסומת החדש ובו יופיע עם שירו הידוע "זה היה ביתי" כשנושא הסרטון יהיה הפעם בתחום ביטוחי דירות מבנה ותכולת. כל סרטון פרסומת בקמפיין עוסק בתחומי ביטוח רכב שונים ומתארחים בו אמנים מופעים שונים.
טריילר
בסרטון הפרסומת החדש מופיע מני בגר כשהוא נמלט מביתו האחוז בלהבות כשהוא מחזיק את הגיטרה שלו, מביט אחורה לעבר ביתו הבוער, ופונה אל השוטר שמתשאל אותו בשירת הלהיט שלו "זה היה ביתי" כשברקע קריין הביטוח הישיר פונה אל מני בפנייה נרגשת ומכריז על קיומו של הביטוח בדיוק לצרכים של השיר – ומפרסם את ההצעה האטרקטיבית – לקוח שעושה ביטוח לבית מבנה ותכולה בביטוח ישיר יקבל חודשיים מתנה.
מני בגר יככב בקמפיין חדש של ביטוח ישיר – הקמפיין
בקמפיין המזמר של ביטוח ישיר הופיעו כאמור זמרים רבים וביניהם הופיעו היוצרים/זמרים הבאים – דייויד ברוזה שפיזם את "יהיה טוב", אבנר גדסי עם "נפרדנו כך" שלו, בועז שרעבי ששר את ה(כמעט) המנון הלאומי "לתת" ואליהם מצטרף בקול תנועה רמה מני בגר. הקמפיין של ביטוח ישיר שייך לבית היוצר של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי וציפור קטנה לחשה לי שהוא מוערך ב 500,000 דולר.
מני בגר יככב בקמפיין חדש של ביטוח ישיר – היסטוריית ישיר
ביטוח ישיר הייתה הסנונית שמבשרת את ביטוח הישיר הראשון בישראל הוקמה אי שם בשנות ה 90. ביטוח ישיר היא שם נרדף ליצירתיות, שירותיות ונועזות בכל תחום שבו היא נוגעת, והיא מציבה רף חדש למתחרותיה בענף הביטוח. תקדים נוסף של ביטוח ישיר היה ההצעה שלה לרכוש רכישה מלאה של ביטוח רכב וביטוח נסיעות לחוץ לארץ באמצעות אתר האינטרנט שלה, והיא גם היחידה שמתחייבת להשלים את הטיפול בתביעה, כולל החזר כספי בתוך 10 ימי עסקים.
למידע על קמפיין חדש של ביטוח ישיר, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית |