הראל משיקה פוליסת ביטוח ייחודית
אפגרייד 10000 היא פוליסת ביטוח רכב חדשנית מבית היוצר של הראל חברה לביטוח. אפגרייד מציעה הנחה של 20 אחוז בביטוח רכב לנוסעים עד 10000 ק"מ בשנה. מדובר בהנחה מפליגה ומכאן החדשנות האמורה. קהל היעד של הפוליסה הוא מבטוחים של הראל חברה לביטוח שרכבם לא עבר את מספר הקילומטרים של 10000 ק"מ, מבוטחים אלה מחזיקים לרוב שני כלי רכב, או מבוטחים מבוגרים שלא מרבים לנהוג.
שדרוג
אפגרייד 10000 מציעה הצעה אטרקטיבית ביותר כאמור למי שנוסע עד 10000 ק"מ בשנה. הפרופיל הטיפוסי של מבוטחים שלא עוברים את ה 10000 ק"מ בשנה מורכב מנהגים מבוגרים שלא מרבים לצאת לכביש או ממבוטחים שמחזיקים לפחות שני כלי רכב וממעטים להשתמש בכלי הרכב השני. אותו פרופיל שאפגרייד 10000 מיועדת אליו יזכה גם להנחה נוספת בשיעור של 20 אחוז בביטוח המקיף, וזה רק על קצה המזלג, שכן המבוטחים בביטוח אפגרייד זוכים לעוד הטבות ייחודיות.
הראל משיקה פוליסת ביטוח ייחודית – יחי ההבדל הקטן
כל היופי שבאפגרייד נעוץ בעובדה שקל להצטרף לפוליסה זו, והידידותית והנגישות שלה מאחר שהיא לא דורשת שימוש בטכנולוגיות עדכניות של רישום קילומטרים או התקנת מחשבים מיוחדים. כל מה שנדרש כדי להצטרף למועדון אפגרייד הוא שיחת טלפון למוקד של הראל חברה לביטוח. בכיר בהראל ביטוח מסביר שההחלטה ליצור ולפתח את אפגרייד היא תוצאה ישירה של האסטרטגיה המאפיינת של הראל שרוצה לפנות לסוגים שונים של אוכלוסייה ובכדי לעשות זאת מרכיבה סל מוצרים רחב.
הראל משיקה פוליסת ביטוח ייחודית – סל מוצרים?
סל מוצרים כאן לא במובן הראשוני של קניות בסופר, אלא פעולה שנובעת מתוך התחשבות ומחשבה על קהלי יעד שונים אליהם מכוונת הראל חברה לביטוח. השאיפה של הראל היא להרכיב סל מוצרים שמציע פתרונות מתקדמים וידידותיים לצרכים השונים של סוגי אוכלוסייה מסוימים. האפגרייד היא דוגמה מובהקת לשאיפה הכנה של הראל לפתח מוצרים שיכולים לענות על דרישות שונות של הלקוחות ובמקביל לסמל את החדשנות והדינמיות שהן נר לרגליה של הראל חברה לביטוח.
|