|
סוכני ביטוח בישראל
- ערוץ מרכזי לשיווק: סוכני הביטוח הם, כאמור, הערוץ המרכזי לשיווק מוצרי חברות הביטוח. ניתן לראות אותם פועלים בכל ענפי הביטוח ולא רק בענפים כגון ביטוח חיים או ביטוח רכב.
- צורך ברישיון.
- שלוח של? הרחבה בהמשך.
- ביטוחים ישירים: הביטוחים הישירים גרמו לחששות רבים בקרב סוכני הביטוח שמא לא זקוקים להם. רואים זאת בעיקר בתחום ביטוח רכב.
- משכנתאות: נושא המשכנתאות גרם אף הוא לחששות בקרב סוכני הביטוח כיון שהבנק עשה את ביטוחי המשכנתאות ישירות דרך חברות הביטוח מבלי להיזקק לסוכני הביטוח. הבנק שלח לחברות הביטוח אנשים שלקחו אצלו הלוואות משכנתא ולכן לא הזדקק לסוכנים.
- רכישות על ידי חברות הביטוח: ביטוחים ישירים, התמתנות, ביטוחי חיים;
בשנות ה- 90', בעקבות הנושא של ביטוח ישיר, אחת התופעות הייתה שחברות הביטוח רכשו סוכנויות ביטוח והפכו להיות כמעט מבטח ישיר על הלקוחות הללו. אולם, ההתמתנות בתחילת שנות ה- 2000 גרמה גם להתמתנות ברכישות על ידי חברות הביטוח
כיום יש רמזים על חידוש הנושא הזה – חברות ביטוח שוקלות שוב רכישת סוכנויות ביטוח שעוסקות בעיקר בתחום ביטוח רכב..
- כיום ישנם למעלה מ- 9,000 סוכני ביטוח.
לפרטים נוספים על סוכני ביטוח בישראל, השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית. |
|