|
פניות הציבור ביטוח רכב
היחידה לפניות הציבור היא גוף המרכז פניות בנושאים שונים של ביטוח החל מביטוח חיים, ביטוח בריאות וכלה בביטוח רכב. בין תפקידיה הרבים של היחידה נמנים תגובה לפניות הציבור בנוגע לחברות ביטוח וסוכניה ובירור תלונות כנגדן, אכיפת אי סדרים של הגופים המפוקחים, הגברת זכויות הציבור והמודעות למיצוי זכויותיו.
ממונה פניות הציבור בחברת הביטוח
חברות הביטוח הן רבות ומכיוון שכל נהג חייב להיות מבוטח בביטוח חובה לפחות, רוב האוכלוסייה הנוהגת תגיע למצב של פנייה כלשהי. מפאת עומס הפניות הוחלט , ע"י המקפח על הביטוח, שבכל חברת ביטוח בארץ ימונה אדם המתמחה בנושא ויענה על פניות הציבור השונות, המכונה "ממונה על פניות הציבור". צורה זו מייעלת את ההליך של הגשת תלונה או פנייה כלשהי, בכך שאם אדם רוצה להגיש פנייה הוא מפנה אותה באופן ישיר לחברת הביטוח טרם מגיש אותה למפקח על הביטוח. הממונה על פניות הציבור בחברת הביטוח מברר וחוקר את הפנייה לפני שהיא מוגשת למפקח על הביטוח. בצורה זו ניתן לקבל תשובה ישירה על הפנייה בנושא ביטוח רכב ולא להיכנס להליכים בגופים אחרים. מומלץ מאוד לפתור בעיות ופניות מול חברת הביטוח בה ביטחת את רכבך.
כיצד מגישים תלונה
אם בכל זאת החלטתם להגיש תלונה לא לחברת הביטוח אלא על המפקח על הביטוח רכב, יש להגיש אותה באופן מסודר הכולל את כל הפרטים, ניתן להגיש בדואר, אינטרנט או אפילו בפקס, כך שההליך נגיש ופשוט לכל אחד. התלונה צריכה לכלול את שם המגיש של התלונה, כתובתו ומס' טלפון בכדי שיהיה ניתן ליצור אתו קשר ולהשיב על פנייתו. כמו כן צריכים להיות מצוינים הפרטים על חברת הביטוח וסוכן הביטוח – פרטי טלפון, כתובת וכו'. כמובן שצריכים לפרט את התלונה ולצרף כל מסמך שיאושש את טענתכם.
לפרטים נוספים על פניות הציבור ביטוח רכב, אנא השאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית. |
|